Medewerkers

Zeescouts Zeebrugge wordt getrokken door jongeren die leiding zijn, maar zij kunnen rekenen op ondersteuning van de medewerkers.

De medewerkers zijn oud-leiding, ouders of sympathisanten van de scouts die zich ook op vrijwillige basis inzetten. Zij geven geen leiding, maar zijn steeds een helpende hand op evenementen zoals de Barbecue, zijn paraat op Speelstraat en Spaghettimiddag en steken steeds een leuke dropping voor scheepsmakkers, verkenners en leiding in elkaar en een Zeehonden- en Welpendag voor de kleinsten.

Een deel van de medewerkers gaat mee op weekends en op kamp, zodat de grollende magen gevuld raken.

Ze zijn altijd paraat om de handen uit de mouwen te steken of om hun ervaring te delen.