Zeehondjesleiding

De mega-zotte zeehondjesleiding van 2023-2024 :

Tine Baert (Zazoe), Takleidster (+32 476 37 35 25)

Totem: Zorgzame Orka

Leukste Herinnering: Ik heb niet echt een specifieke scoutsherinnering. Elk jaar is een nieuw avontuur vol uitdagingen en plezier maar ook vol avonturen waarin we elkaars grenzen leren verleggen. De dingen en ervaringen die je vanuit de scouts meeneemt zijn voor het leven. En de band tussen leiding onderling maar ook met de leden is onvervangbaar. Ik ben blij dat ik hier nog elke zondag deel van mag uitmaken.

Jana Soreyn (Veva)

Totem: Doordachtzaam Harlekijnvisje

Leukste Herinnering: Ik zit al sinds mijn tweede jaar zeehondje in de zeescouts en ben zo blij dat ik deze keuze gemaakt heb! Elke zomer op kamp gaan met al je vrienden is iets die ik niet meer zou kunnen missen! Je maakt er de leukste herinneringen waar je nog heel je leven over zult kunnen praten !

Jonas Godderis (Gigi)

Totem: Aimabele Regenboogvis

Leukste Herinnering: Juw, sinds mijn 1ste jaar zeehondje zit ik al in Zeescouts Stella-Maris Zeebrugge. Ik ben sportief en ga 100% voor elke uitdaging. De scouts is de meest hechte groep die ik ken en waarvan ik deel van uit maak. Iedereen is in onze groep gelijk. Als je niet in een jeugdbeweging zit mis je een prachtige tijd.

Levi Godderis (Apodemus)

Totem: Doorbijtende Snoek

Leukste Herinnering: Ik zit al vanaf 1ste jaar zeehond in de scouts en heb van elke seconde gehouden. Het is dan ook vanzelfsprekend dat ik mega veel zin heb voor nu leiding te geven, kijk er al naar uit sinds dat ik een welp ben.

Sarah Volckaert (Nala)

Totem: Doordachtzame Honinggoerami

Leukste Herinnering: Ik zit al sinds mijn eerste jaar zeehondje in zeescouts Stella-Maris en ben razend enthousiast om nu ook mijn eerste jaar leiding te geven. We hebben zoveel leuke dingen meegemaakt: op weekend gaan, leren sjorren, roeien, op kamp gaan … Mijn favoriete herinnering is toch de zangstonde op kamp. Dan merk je pas wat voor een toffe groep we zijn.

Lucca Bocklandt (Ashjra)

Totem: Zachtaardige Koi

Leukste Herinnering: Ik zit nog maar 2 jaar in de scouts maar ik ben hier zo goed ontvangen geweest en voelde me er meteen thuis.  Je bouwt hier super leuke vriendschappen en je maakt zoveel toffe dingen mee samen.

Imani Ackaert (Kora)

Totem: Goudforel

Leukste Herinnering: Ik heb vroeger een aantal jaren in de scouts gezeten en ben een tijdje out geweest maar het terugkomen voelt als thuiskomen! Zowel de gastjes als de leiding zorgen elke keer weer voor een fantastische dag en een geweldige activiteit!