Scheepsmakkersleiding

De woeste scheepsmakkerleiding 2023 – 2024 zijn…. (tromgeroffel):

Jasper Lahti, Takleider (+32 496 07 53 74)

Totem: Onafhankelijke Murene

Leukste Herinnering: Ik zit al sinds mijn 1ste jaar zeehond in de zeescouts en heb het altijd plezant gevonden. Mijn beste herinnering was mijn 1ste groot kamp waarbij het kampvuur werd aangestoken door te vuurspuwen. Het beste vind ik nog steeds als we activiteiten doen met andere scoutsen. Zo leer je veel nieuwe en plezante mensen kennen.

Amy Deduytschaver

Totem: Opgewekte Zeerob

Leukste Herinnering: Ik zit nog maar van mijn laatste jaar verkenners in de scouts. Ik vind het heel jammer dat ik dit nooit vroeger heb gedaan. Want sinds ik in de scouts ben gekomen heb ik alleen maar leuke herinneringen. Ik was bang om al direct leiding te worden, maar heb dit toch gedaan en ik heb geen spijt van die keuze. Ik vind het super leuk om elke zondag leiding te komen geven en de weekends en kampen zijn voor mij het toppunt. Ik ben dus enorm blij dat ik de keuze heb gemaakt om in de zeescouts te stappen.

Maiko Byl

Totem: Kluchtige Doktersvis

Leukste Herinnering: Ik ben gestart als eerste jaar scheepsmakker. Als ik hier op terug kijk vind ik het alleen maar jammer dat ik niet vroeger ben gestart. Ik heb me al deze tijd kunnen amuseren met de vrienden die ik door de jaren heen heb leren kennen. Ik hoop dan ook nog veel leuke momenten te mogen meemaken met deze vrienden.

Noël Debrandere

Totem: Loyale Kardhal

Leukste Herinnering: Mijn leukste herinnering is zeilkamp.

Het was een hele week plezier op de boot.

Leuke spelletjes en lekker eten 😊

Niels Bekaert

Totem: Plichtsbewuste Sprot

Leukste Herinnering: Al vanaf mijn zes jaar zit ik in de Zeescouting. Een beter beslissing konden mijn ouders en ik niet maken! Al twaalf jaar lang heb ik nog geen seconde spijt gehad van het feit dat ik in de scouts zit! Een van de zoveel supertoffe dingen wat we in de Zeescouts hebben gedaan was het Gouwweekend “Nabadda”. Daar heb ik heel veel nieuwe vrienden leren kennen. Nu als leider zal ik alles eraan doen om er een fantastisch leuk Scoutsjaar van te maken!