Lokaal en basis

Lokaal, ploegstraat 26

Op deze locatie gaan bijna elke zondag de activiteiten door. Moest de activiteiten op een andere locatie doorgaan, word dit vermeld in de scheepsklok.

Onze lokalen :

Onze lokalen zijn heel ruim met een dagruimte en 2 slaapruimtes. Er is een keuken(zelfkook) aanwezig.

Voor sanitair zijn er wc’s en douches voorzien.

De Basis

Onze basis bevindt zich aan het jaagpad ter hoogte van Zwankendamme, bij het bolletje. Volgens Google Maps is dit Ter Doeststraat 100, maar veel kans dat je GPS ergens anders uitkomt als je dit adres invoert. Het sterretje toont waar ons lokaal nu is, in de Ploegstraat.

Basis tav lokaal

Informatie over renovatie lokalen Ploegstraat

Samen met de Parochiale werken van Zeebrugge, die eigenaar zijn van onze lokalen, bekeken we al enkele jaren de mogelijkheden om deze te renoveren. De lokalen waren na al die jaren een echte thuis geworden en alhoewel het onze geliefde uitvalsbasis is, was het gebouw en de lokalen in een slechte staat en wouden we daar iets aan veranderen. We hebben met Stad Brugge en de Parochiale werken van Zeebrugge meermaals overlegd en zijn dankzij hen tot een oplossing gekomen.

Na de zomervakantie in 2016, zijn we gestart met de lokalen leeg te halen en te strippen. In januari 2018 beginnen de aannemers aan de opbouw van het gebouw, verwacht om voor het bouwverlof deze zomer klaar te zijn. Daarna konden  we zelf aan de slag gegaan met de afwerking om werkjaar 2018-2019 in te zetten in een vernieuwd lokaal!

Meer informatie

Dankzij de Parochiale werken Zeebrugge en Stad Brugge werden onze lokalen onder handen genomen. Zij investeerde respectievelijk een minimum van €55.000 en €82.645, aangevuld door extra’s en de mankracht van onze leidingsploeg, medewerkers en andere vrijwilligers. Artes Depret, Quintiens en ASD namen de werken op zich.

Met vragen kan je terecht bij:

Tine: 0476/37.35.25

Of mailen naar: groepsleiding@zeescoutszeebrugge.be